سفارش تبلیغ
صبا ویژن
yekta

   سلام دوستای گلم! داستانهای کوتاه و جالبی نوشتم بخونید ضرر نمیکنید!

 عده ای از مردم برای دعای باران بیرون رفتند و همه اطفال مکتبها رو با خودبردند.بهلول گفت:این طفلان را کجا میبرید؟ گفتند اینها بی گناهند دعا کنند دعای بی گناهان مستجاب است. گفت:اگر دعای آنها مستجاب بود، یک مکتبدار در تمام عالم زنده نیماند!

   روزی کسی در حضور بهلول بی ادبی میکرد او را ملامت کرد. گقت : چه کنم؟آب و گل مرا چنین سرشته اند. گفت: آب وگل تو را نیکو سرشته اند اما لگد کم خورده است!

    خواجه ثروتمندی یک سال تمام برای خود مقبره ای می ساخت.وقتی تمام شد از بنا پرسید که این عمار دیگر چه لازم دارد؟بهلول حاضر بود ، گفت: وجود شریف شما!

    روزی بهلول سر خواجه ای را میتراشید که دستش لرزید و سرش را برید. خواجه فریاد زد آهای سرم را بریدی.گفت :خاموش باش که سربریده سخن نمیگوید!

   آهای... کجا؟؟ نظر یادت نره


نوشته شده در چهارشنبه 89/4/30ساعت 1:6 عصر توسط زینب نظرات ( ) |

بهشت و جهنم

روزی مردی با خدا مکالمه ای داشت: خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟

خدا آن مرد را به سمت دو در هدایت کرد و یکی از آنها را باز کرد : مرد نگاهی به داخل انداخت.درست در وسط اتاق یک میز گرد بزرگ وجود داشت که روی آن یک ظرف خورش بود، و آنقدر بوی خوبی داشت که دهانش آب افتاد!

افراد بسیار لاغر و مریضی دور میز نشسته بودند.آنها در دست خود قاشقهایی با دسته بسیار بلند داشتند که این دسته ها به بالای بازوهایشان وصل شده بود و هرکدام میتوانستند دست خود را داخل ظرف ببرن و قاشقها را پر کنند اما از آنجایی که دسته ها از بازوهایشان بلند تر بود نمیتوانستند دستشان را برگردانند و قاشق را در دهان خود بگذارند!

مرد با دیدن بدبختی آنان غمگین شد.خداوند گفت  :  تو جهنم را دیدی!

مرد به سمت اتاق بعدی رفت آنجا هم دقیقا مثل اتاق قبلی بود یک میز با یک ظرف غذا روی آن ، که دهان مرد را آب انداخت!

افراد دور میز مثل جای قبل همان قاشقهای دسته بلند را داشتند ولی خیلی قوی و تپل بودند!میگفتند و میخندیدند.مرد گفت: نمیفهمم؟!

خدا جواب داد : ساده است! فقط احتیاج به یک مهارت دارد! میبینی؟ اینها یاد گرفته اند که به همدیگر غذا بدهند در حالیکه آدم های طمعکار تنها به خودشان فکر میکنند!


نوشته شده در شنبه 89/4/19ساعت 1:29 عصر توسط زینب نظرات ( ) |


Design By : Pichak



مازیار فلاحی

خداحافظ

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ

کد تغییر شکل موس